Podwieczorek niekoniecznie na słodko

Podwieczorek często jeszcze kojarzy się z popijaniem popołudniowej kawki w miłym towarzystwie – oczywiście czegoś słodkiego. Niekoniecznie jednak odmówienie sobie codziennej porcji czekolady, czy lodów musi oznaczać, że podwieczorek nie będzie smaczny.

W strefie śródziemnomorskiej znaleziono wiele sposobów na smaczne i zdrowie jedzenie. Można na przykład zjeść smaczny mus owocowy, albo kisiel.

Smakują słodko, a jednocześnie zapewniają odpowiednią ilość witamin i soli mineralnych, a jednocześnie nie tuczą i pomagają utrzymać zgrabną sylwetkę. Można zrobić także koktajl, jogurt, albo galaretkę.

Ewentualnie podwieczorek mogą stanowić same owoce, na przykład arbuz, brzoskwinia, czy pomarańcza, albo zmieszać ulubione sałatkę tworząc smaczną i słodką sałatkę. Pamiętajmy, że kilka razy w miesiącu można pozwolić sobie również na jedzenie słodyczy, dzięki czemu jedzenie podwieczorku na słodko stanie się prawdziwym świętem.

Po kilku dniach takiej diety dostrzeżemy zauważalną różnicę w naszym samopoczuciu i w obudzonych rezerwach energii, którą teraz możemy dużo lepiej spożytkować.